IJsvereniging Assendelft

De grootste en gezelligste ijsvereniging van Nederland

Nieuws van de IJsvereniging

MELD JE AAN VOOR DE FIETSPUZZELTOCHT OP ZATERDAG 29 APRIL!

Je kunt je aanmelden via secretaris@ijsvereniging.nl

Waar?  Dorpsstraat 420, Assendelft (achter de Plus supermarkt)

Tijden: je kunt je tussen 13.00 en 14.00 uur inschrijven. Starten kan tussen 13.00
uur en 14.30 uur.

De fietspuzzeltocht duurt ongeveer 2 ½ uur.

Op 17 en 18 december hebben we twee dagen kunnen genieten op de ijsbaan. De laatste jeugdschaats les op natuurijs, hoe geweldig is dat!

18 december 2022;

Vandaag is de ijsbaan geopend voor iedereen van 10.00 tot 16.30 uur, veel plezier!

16 december 2022;

Goed nieuws! Als het vannacht nog een beetje vriest dan kan de baan morgenochtend om 10 uur open voor kinderen tot en met 12 jaar!

13 december 2022; na een nachtje vorst ligt de baan er prachtig bij, met uitzondering van de overnachtingsplek van een groep eenden!

De geplande fietspuzzeltocht is verplaatst naar het voorjaar van 2023

In overleg met de organisatoren hebben wij besloten om de fietspuzzeltocht uit te stellen tot komend voorjaar. Wij gaan ervan uit dat veel van onze leden onder goede weersomstandigheden kunnen genieten van deze uitgestelde "jubileumtocht 150 jaar ijsvereniging". En zeker ook van de nabespreking onder het genot van een hapje en een drankje!

Clubagenda

29 april fietspuzzeltocht 13.00 uur